Ємність акумуляторної батареї: Встановлений силовий модуль, що складається з 5-ти тягових АКБ CHILWEE 6-EVF-20, ємність кожної 20 Ач, напруга 12 В.
Запас ходу на електротязі, км≤ до 50
Максимальна потужність електродвигуна, Вт800, керуючий контролер з MOSFET транзисторами в алюмінієвом корпусном виконанні для кращого охолодження
Характеристики:
Max швидкість при русі на електротязі, км/год≤48
Двигун, типІнтегрований у заднє колесо безщітковий електродвигун постійного струму. У конструкції двигуна використані Алюміній-нікель-кобальтові магніти (AlNiCo). Потужність двигуна 800 Ватт
Живлення для підзарядки батареїЕлектрична мережа з напругою 220 Вольт (заводський модуль для підзарядки додається в комплекті)
Охоронна сигналізація- Так
Розширений стандартний пакет опцій:Спинка заднього сидіння, підніжки для заднього пасажира, передній багажний кошик, сигналізація з двома брелоками
Світлотехніка: задня - Габаритний ліхтар/стоп-сигнал та вказівники поворотів
Світлотехніка: передня - Передня світлодіодна фара з режимом "денного світла"
Тип батаре: їСиловий модуль складається із свинцево-кислотних батарей із сумарною напругою 60 Вольт і ємністю 20A. Середній час повної зарядки від 6 до 8 годин. Тяговий акумулятор CHILWEE 6-EVF-20 (ємність 20 Ач, напруга 12 В) виробляється за технологією використання гелеподібного електроліту і рекомендований для техніки на електричній тязі. Електроліт у згущеному стані, завдяки чому батарея більш стійка до температурного впливу і глибоких розрядів. Цей тип АКБ вирізняється підвищеним числом циклів заряд-розряд: понад 400 при DOD (глибині розряду) 80%. Пластини тягового акумулятора забезпечені більш щільним активним матеріалом, завдяки цьому вони стійкі до глибоких розрядів і не втрачають ємність. Тяговий акумулятор 6-EVF-20 застосовується в різній техніці з електродвигунами. Корпус виконаний з ударостійкого ABS пластику і надійно герметизований.
Тип панелі приладів: Панель приладів на рідких кристалах з LED підсвічуванням.
Тип приводу: Інтегрований у заднє колесо електромотор безщіткового типу з постійними магнітами та додатковими датчиками Хола
Задній гальмівний механізм: Барабанний з механічним приводом
Підвіска задня: Маятникова із пружинно-гідравлічними амортизаторами
Підвіска передня: Телескопічна вилка з гідравлічними амортизаторами та захисними гофрами пір'їв вилки
Передні гальмівні механізми: Дисковий з гідравлічним приводом
Колісні диски: Сталеві ободи, пофарбовані порошковою емаллю
Вантажопідйомність: кг125
Розмір шин передні/задні2.75-10/2.75-10; Шини безкамерного типу