Max швидкість при русі на електротязі, км/год≤55
Двигун, типІнтегрований у заднє колесо безщіточний електродвигун постійного струму. У конструкції двигуна використані Алюміній-нікель-кобальтові магніти (AlNiCo).
Живлення для підзарядки батареїЕлектрична мережа з напругою 220 Вольт (заводський модуль для підзарядки додається в комплекті)
Охоронна сигналізаціяТак
Розширений стандартний пакет опційЗадній багажний кофр
Світлотехніка задняГабаритний ліхтар, стоп-відбивач та покажчики поворотів
Світлотехніка передняLED-фара головного світла
Тип батареїСвинцево-кислотна батарея із сумарною напругою 72 Вольта і ємністю 20 A/г. Середній час повної зарядки від 6 до 8 годин. Виробляється за технологією використання гелеподібного електроліту та рекомендований для техніки на електричній тязі. Електроліт у згущеному стані, завдяки чому батарея більш стійка до температурного впливу та глибоких розрядів. Даний тип АКБ відрізняється підвищеною кількістю циклів заряд-розряд: більше 400 при DOD (глибині розряду) 80%. Пластини тягового акумулятора мають більш щільний активний матеріал, завдяки цьому вони стійкі до глибоких розрядів і не втрачають ємність.
Тип панелі приладівРК панель приладів
Тип приводуІнтегрований в заднє колесо безщітковий електродвигун постійного струму. Номінальна потужність - 950 Ватт Максимальна потужність – 1000 Ватт. Циклічний режим змінюється за допомогою кнопок на кермі
Задній гальмівний механізмБарабанний з ручним приводом за допомогою важеля на кермі
Підвіска задняМаятникова із двома пружинно-гідравлічними амортизаторами
Підвіска передняТелескопічна вилка з гідравлічними амортизаторами.
Передні гальмівні механізмиДисковий з ручним приводом за допомогою важеля на кермі
Колісні дискиЛегкосплавні, пофарбовані порошковою емаллю
Вантажопідйомність, кг120
Розмір шин передні/задні3.00 -10 / 3.00 -10; безкамерні шини